Deževno


24.12.2007.
Danes je cel dan deževalo, na koncu sem ves moker predčasno obrnil v Kobjeglavi in se po najbližnji bližnjici odpravil spet v hostel v Pliskovici. Dan bi minil relativno nezanimivo, če ne bi bilo klanca proti Selom na Krasu. Ta je kar hud, tako, da sem nekajkrat moral postati in zajeti sapo. Na diagramu vidimo, da je po naklonu primerljiv z znamenitim Hardknott-om (ki ima celo table, da gre za 30% naklon - jasno to je čisti bullshit), le da je nekoliko krajši.
Ob enih takih prilik me je zaneslo na levo in ker nisem imel odpete leve noge (na ta nobl šmency-fancy pedalih) sem se zvrnil na levo roko in ramo. K sreči brez posledic zame (tudi zaradi tega ker so tla bila bližje kot če bi vozil po ravnem) ne pa brez posledic za kolo, ki se je odrgnilo po QRju, balanci in STI ročicah. Bil sem prav besen, najbolj na sebe, ker sem se sploh pustil prepričati in se spustil v to butasto avanturo s temi pedali.

Po noči sem premišljeval o velikem projetku primerjave ali se s temi pedali sploh kaj pridobi v smislu efikasnosti. A od projekta ne bo nič, kot se boste prepričali v naslednji nadaljevanki tele kratke zimske turneje.
 
Dan #2: 74 km. Total: 158 km.

Ni komentarjev: